В місті запрацювали електроні сервіси для пацієнтів лікарні

   
  Завдяки впровадженню в м. Вознесенську проекту «Покращення якості надання медичних послуг шляхом удосконалення системи управління в медичних закладах м. Вознесенськ та запровадження системи електронної комунікації «пацієнт-лікар» за фінансової підтримки  Програма розвитку ООН  в Миколаївській області (Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-3»), який реалізовувався Фонд громади Вознесенська спільно з Вознесенською міською радою, в місті зявилися нові електроні сервіси та було створено «Картку Вознесенця».

  Процедура користування карткою по модулю «Медицина» орієнтовно така: пацієнт, який звертається до свого сімейного лікаря з скаргою на здоров’я при наявності «Картки вознесенця» може більше не мати при собі звичну паперову медичну картку. Просканувавши штрих-код, який знаходиться на зворотному боці «картки», сімейний лікар на екрані свого комп’ютера побачить особисті дані пацієнта (прізвище, ім’я, по-батькові, домашню адресу, фото) та медичні дані (групу крові, історію хвороб та інші лабораторні дослідження). Всі лікарські призначення, які будуть прописані пацієнту, сімейний лікар заноситиме в електронну базу задля поповнення медичних даних на «картці». Якщо лікування потребує втручання більш вузького спеціаліста, то пацієнт зможе скористатись онлайн-записом на прийом, звернувшись до реєстратури амбулаторії. Вказавши реєстратору спеціалізацію лікаря, дату та час бажаного прийому пацієнт отримає підтвердження запису або ж пропозицію записатися на іншу дату чи час (в рамках режиму роботи лікаря). Важливо: пацієнт, який попередньо записався на прийом до лікаря має право позачергового прийому (у підтверджену реєстратором дату та час) незважаючи на кількість осіб, які чекають прийому лікаря у черзі! Аналогічно сімейному, спеціаліст вузького профілю всі лікарські призначення заноситиме до електронного реєстру, щоб сімейний лікар мав змогу відслідковувати, як проходить лікування пацієнта. 

   Таким чином відбуватиметься зв’язок між первинною і вторинною ланками медицини.Нагадаємо, картка стане в нагоді міським пенсіонерам, оскільки служитиме знижкою для пересування у міському транспорті. Вже до кінця місяця на двох маршрутах №22 та №22/А, які курсують у напрямку Ринок-Лікарня, будуть встановлені пристрої для зчитування штрих-кодів «Картки вознесенця». Поки що, ця послуга працюватиме в тестовому режимі.

   В раках проекту також було створено    «Кабінет мешканця» – компонент, який дозволяє організувати комунікації пацієнта з лікарями електронними засобами через веб-ресурс www.rozumnemisto.org. Тестова платформа ttps://rozumnemisto.ml/

 

Кабінет мешканця є єдиною точкою входу громадянина до отримання інформації та послуг.  Для повноцінної реалізації у кабінеті мешканця виділено блок медичних сервісів «Охорона здоров’я».

Кабінет мешканця міста забезпечує такі функції:

  • ідентифікація пацієнта (для уникнення доступу сторонніх осіб до даних пацієнтів);
  • запис до лікаря;
  • виклик лікаря додому;
  • перегляд даних про наявність та розклад роботи лікарів;
  • доступ до даних власної медичної карти (результати огляду, результати аналізів, призначене лікування).

     Отже, «Картка вознесенця» надає можливість зекономити час – не шукаючи свою паперову медичну картку або уникнути довгоочікуваного прийому у загальній черзі до лікаря скориставшись онлайн-записом та гроші при пересуванні у міському транспорті (для пенсіонерів!).

     Нині вознесенцям роздано понад 10 000 карток, розпочато друк «Карток вознесенця» для дітей шкільного віку. Наразі йде обговорення щодо охоплення ще декількох пілотних маршрутів міського транспорту, на яких буде діяти «Картка вознесенця».

   В найближчих планах збільшити кількість сервісів, які зможуть отримувати вознесенсці за допомогою даної картки.