Розпочато реалізацію проекту з покращення якості медичних послуг в м. Вознесенськ
Фонд громади Вознесенська спільно з Вознесенською міською радою розпочав реалізацію проекту «Покращення якості надання медичних послуг шляхом удосконалення системи управління в медичних закладах м. Вознесенськ та запровадження системи електронної комунікації «пацієнт-лікар» за фінансової підтримки Програма розвитку ООН в Миколаївській області (Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-3»).
Мета проекту – покращення якості медичних послуг шляхом модернізації автоматизованої системи управління у Вознесенській центральній районній лікарні та створення еленктроних сервісів для пацієнтів.
Термін реалізації проекту 1 березня – 1 червня 2017 р.
Бюджет проекту 681485 грн.
Очікуваний результат:
Створення сучасної медичної інформаційної системи з наданням мешканцям міста Вознесенськ електронних сервісів у медичній сфері. Даний проект є першим етапом створення сучасної медичної інформаційної системи у Вознесенській центральній районній лікарні з інформаційною взаємодією з амбулаторією сімейної медицини № 4, амбулаторією сімейної медицини № 1 та поліклінічним відділенням Вознесенської ЦРЛ.
В рамках даного проекту передбачається створення новітнього, технічно вдосконаленого рішення яке включатиме:
- електронний кабінет пацієнта як компонент єдиного електронного кабінету мешканця міста;
- базову медичну інформаційну систему з автоматизацією основних процесів обслуговування пацієнта у лікарні.
Кабінет мешканця – компонент, який дозволяє організувати комунікації пацієнта з лікарями електронними засобами через веб-ресурс www.rozumnemisto.org. Кабінет мешканця є єдиною точкою входу громадянина до отримання інформації та послуг. Для повноцінної реалізації у кабінеті мешканця має бути виділено блок медичних сервісів «Охорона здоров’я». Кабінет мешканця міста має забезпечувати такі функції:
- ідентифікація пацієнта (логін/пароль, BankID, обліковий запис Google або Facebook;
- запис до лікаря (вибір часу, лікаря, подання заявки, отримання підтвердження заявки, нагадування про запланований візит до лікарні);
- виклик лікаря додому (вибір часу, лікаря, подання заявки, отримання підтвердження заявки, нагадування про запланований візит лікаря)
- перегляд даних про наявність та розклад роботи лікарів (за спеціальностями, за часом);
- доступ до даних власної медичної карти (результати огляду, результаті аналізів, призначене лікування).
Впровадження даного проекту значно підвищить якість вчасного надання медичних послуг всім жителям міста та іншим відвідувачам.