Розпочато реалізацію проекту з покращення якості медичних послуг в м. Вознесенськ

     Фонд громади Вознесенська спільно з Вознесенською міською радою розпочав реалізацію проекту «Покращення якості надання медичних послуг шляхом удосконалення системи управління в медичних закладах м. Вознесенськ та запровадження системи електронної комунікації «пацієнт-лікар» за фінансової підтримки  Програма розвитку ООН  в Миколаївській області (Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-3»).

    Мета проекту – покращення якості медичних послуг шляхом модернізації  автоматизованої системи управління у Вознесенській центральній районній лікарні та створення еленктроних сервісів для пацієнтів.

Термін реалізації проекту 1 березня – 1 червня 2017 р.

Бюджет проекту 681485 грн. 

Очікуваний результат:

Створення сучасної медичної інформаційної системи з наданням мешканцям міста Вознесенськ електронних сервісів у медичній сфері. Даний проект є першим етапом створення сучасної медичної інформаційної системи у Вознесенській центральній районній лікарні з інформаційною взаємодією з амбулаторією сімейної медицини № 4, амбулаторією сімейної медицини № 1  та поліклінічним відділенням Вознесенської ЦРЛ.

В рамках даного проекту передбачається створення новітнього, технічно вдосконаленого рішення яке включатиме:

-        електронний кабінет пацієнта як компонент єдиного електронного кабінету мешканця міста;

-        базову медичну інформаційну систему з автоматизацією основних процесів обслуговування пацієнта у лікарні.

 

        Кабінет мешканця – компонент, який дозволяє організувати комунікації пацієнта з лікарями електронними засобами через веб-ресурс www.rozumnemisto.org. Кабінет мешканця є єдиною точкою входу громадянина до отримання інформації та послуг. Для повноцінної реалізації у кабінеті мешканця має бути виділено блок медичних сервісів «Охорона здоров’я». Кабінет мешканця міста має забезпечувати такі функції:

-        ідентифікація пацієнта (логін/пароль, BankID, обліковий запис Google або Facebook;

-    запис до лікаря (вибір часу, лікаря, подання заявки, отримання підтвердження заявки, нагадування про запланований візит до лікарні);

-        виклик лікаря додому (вибір часу, лікаря, подання заявки, отримання підтвердження заявки, нагадування про запланований візит лікаря)

-        перегляд даних про наявність та розклад роботи лікарів (за спеціальностями, за часом);

-       доступ до даних власної медичної карти (результати огляду, результаті аналізів, призначене лікування).

                 Впровадження даного проекту значно підвищить якість вчасного надання медичних послуг всім жителям міста та іншим відвідувачам.